The rear part replacement.
Замена задней части машины.
————————————————————
Donation on development of the channel
Пожертвование на развитие канала
PayPal
[email protected]
………………………………….
WebMoney
EUR E525532242335
USD Z898215939146
RUB R417916054716
Смотреть в источнике
42 комментария
Perfect spot welded and the seam will be as strong as before all ignorant negative opinions are just jealous of skilled
bodywork craftsman!!!
Bu sağlam olurmu ki la
Shit like this car is imported to Sweden with fake win number and sold as a good cheap car, but it's a death trap….
по факту, если бы таких мастеров было бы много, то доноров бы ваще не было)) мое почтение Артур, золотые руки у тебя!
I would like to see the results some person/agency crash testing several of Arthur Tussik prepared cars like this one. He seems to be thorough and thoughtful in the method. Not like some typical cut-n-shuts that his work is being compared to. Perhaps that would put an end to all this speculation on either side.
с какого города Вы
Amazing metal repair work and welding
каждому свое,человек может делать,остальные завидуют
A+++++,clean and right fitment
where is work shop
Very well maestro. Greatings from Bosnia
Такое нужно запретить законом, под уголовную ответственность, там же на задних сиденьях дети наши могут сидеть, чем люди думают? Наверное как всегда Жопой!
сколько же она будет стоить после ремонта? явно дешевле , как до ДТП !
242 people must be from the ukraine.
this car being not safe on high speed
следующая авария и жопа отлетит )
This is a Cut & Shut… i personally know people who died in cars like this after they split open… Shit is Illegal
а че она так задрана в конце, из-за пневмы чтоли?
por que tiene la parte trasera (una vez reparado) tan levantada?
darun
This is what we call a cut and shove in England, 2 cars welded together, it's illegal to do here because if the vehicle was to take a heavy crash in the future the car is likely to split apart. To fix the car legally in England it would have to be reshelled.
You're doing good work. Besides, there's no security in the car. In the first accident the car will be divided from the same piece.You have to think about human life.
why is the car´s rear axle so lifted when its completely finished? was it customers question?
Después de ver este vídeo me animé a comenzar a hacer cortes, en México aun estamos en papales en ese tipo de reparaciones, y los vídeos de Artur me han enseñado bastante, quiero aprender más.
mega kowal
This repair won't kill you in a head on collision, so you've got that going for you.
that car is a write off the chassis is bent and the b pillar is damaged you best of is parting this car out
nice work!
For that type of repair he must sit in prison. At side crash that car will separate to two pieces. Rust after 1 year of use in weld places guaranted.
this must cost a fortune..in some part of the world the car deemed dead and sold as scrap.
Labos Arthur! That's the only Lithuanian i learned from an old co-worker named Palmyrus Great craftsmanship, keep up the great work on metalwork and videowork!
Excelente trabalho parabéns
Золотые руки!!! Лайк Артур
Вот кто то попал. Ужас будет попасть на таком автохламе в аварию.
Работа суппер. Респект тебе за твои руки. Я не знаю как на бехе. Но на французах номер кузова и на задней полке багажника. А как эксперты пропустят ли такое авто на учет, или нет.
Это не безопасно…
Arthur, if you mowe to sweden you can earn a lot of money, with your skills.
Теперь это настоящий автохлам. В местах сварки крепко, а рядом как ни крути, металл ослабленный стал. И при сильной аварии располовинится. Даже вварка четверти уже тоталом считается. А это конструктор.
Хорошая работа, надеюсь Артур ездит на так же восстановленном автомобиле
Так вот ты какой Владивостокский распил
Can't do this in the UK .
cut and shut when did bmw start selling metal coffins