Volkswagen: #PoloTag Case Study


Реклама:

Это тест.This is an annoucement of Mainlink.ru
Это тестовая ссылка. Mainlink.ru

Реклама:

There’s a new Polo . From the outside not much had changed. But on the inside, it was like a new car. We needed test drives to get people inside the car. But test drives are boring and inconvenient.

We invented a social media game that everyone wanted to play: PoloTag.

For 6 days, in three major cities, South Africans could spot the new Polo around a specified route, tag it on twitter, and drive it, right there and then. The person who drove it for the longest, without being tagged, won the new Polo.

Смотреть в источнике

Нет Ответов

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Реклама:

Реклама:

Создание Сайта Кемерово, Создание Дизайна, продвижение Кемерово, Умный дом Кемерово, Спутниковые телефоны Кемерово - Партнёры